У такі складні часи для наземного бізнесу казино багато операторів вже скорочують витрати, щоб вижити. Оператори, які не стикаються з холодними, твердими фактами та не адаптуються, можуть опинитися на купі забутих розчарувань казино
як скаже вам кожен, хто будував казино, це не дешева справа, і вартість може сягати мільйонів і навіть мільярдів доларів. З затримкою із за погодних умов, поганим плануванням та випадковими небажаними сюрпризами (наприклад, зносити та перебудовувати свою «щойно закінчену» касу!) надто легко можна додати кілька мільйонів додаткових коштів до свого і без того занадто розтягнутого бюджету. Для тих, хто вийшов на фінішну лінію та розпочав свою роботу, коротко зітхнувши з полегшенням, наступає момент для святкування та можливість подякувати зацікавленим сторонам за наполегливу працю та підтримку. Але ви маєте розуміти , вам все одно доведеться запустити бізнес, і саме тут починається найцікавіше. Ігрові автомати коштують близько 21 тис. доларів, системи управління казино можуть коштувати мільйони. Ще більше грошей можна витратити на погано розроблені маркетингові стратегії та перевитрату коштів на неефективних клієнтів ... і список можна продовжувати. Частина досягнення успіху означає усвідомлення важливості та прийняття змін. Нижче наведено кілька стратегій, які можуть змусити змінити вашого нового найкращого друга без шкоди для якості, якої вимагають ваші клієнти:
Ігрові автомати
Не багато компаній можуть дозволити собі придбати нові слоти під час відкриття казино, і насправді не потрібно це робити, щоб досягти своїх фінансових цілей, оскільки, простіше кажучи, управління слотами набагато більше, ніж просто розміщення ігрові автомати на підставках та їх увімкнення. Альтернативні угоди для отримання готівки включають участь, оренду на купівлю та встановлені мінімальні щоденні внески. Деякі компанії дадуть вам чудові умови з нульовим депозитом та до 2 років фінансування. Багато компаній включають гарантію продуктивності гри, оскільки в їхніх інтересах тримати вас у списку покупців їх продуктів, тому вони хочуть, щоб їхні ігри працювали. Преміум-слоти не завжди можна придбати, але найуспішніші з них обов’язкові, якщо ви плануєте вразити, і я настійно рекомендую цей варіант. Використані слоти - чудовий спосіб заощадити і часто є життєздатною альтернативою покупці нових. Використання аналізу доходу необхідно для збереження конкурентоспроможності, оскільки звичайні максимальна ставка, місце розташування або процентна зміна може суттєво зменшити ваші доходи, як і конверсії лише для гри.
Персонал та навчання
плинність кадрів може бути дорогим головним болем для операторів, які не відповідають очікуванням своїх працівників. Найняти потрібну людину на цю роботу є вкрай необхідним, особливо в ролі, яка стоїть перед клієнтом, але багато компаній вирішили забути, що якщо від працівників очікується, що вони будуть працювати на високому рівні, вони повинні відчувати, що те, що вони роблять, має значення і що це справді впливає на життя людей, включаючи клієнтів, колег та громади. Щасливі співробітники радують клієнтів, це насправді так просто. То чому так багато компаній зазнають невдач? Великий керівник розуміє важливість слухати співробітників, надавати їм інструменти для роботи та забезпечувати постійне навчання, підтримку та можливості просування по службі. Великі начальники прокладають додаткові зусилля, щоб зробити утримання працівників одним із своїх пріоритетів. Виявляючи повагу, демонструючи довіру та просто вимовляючи просте спасибі, ви заощадите гроші та зробите свою компанію тією, на яку всі хочуть працювати.
Планування, розбиття цілей та KPI
Якщо у вас немає плану, цілі та вимірюваних результатів, ви можете також відкрити своє вікно і почати кидати свій прибуток на вітер. Придумати ідею побудувати казино може досягти практично кожен, але перетворення концепції у щось реальне, що відповідає запропонованим цілям за обсягом, часом, вартістю та якістю, вимагає зовсім іншого набору навичок. Успішні проекти плануються поетапно та зосереджуючись на одному пріоритеті за раз. Цей підхід дозволяє приділяти більше уваги, залишаючи менше місця для ризиків, які можуть вийти з-під контролю, а також для більш ефективного управління часом. Ті самі основні принципи застосовуються до даних про ефективність, де KPI використовуються як можливості, які можна легко визначити, розбивши дані на керовані сегменти, такі як середня ставка, сума гральних коштів та частота відвідувань гравця. При правильному використанні KPI підкаже вам, що вам доведеться багато, мало чого, що слід змінити, що слід спробувати, що нового на ринку. Якщо ви не впевнені, де знаходяться ваші больові точки, подумайте про використання схеми DMAIC, яку використовують практики Lean Six Sigma, яка може надати до 99,73% впевненості в тому, що ваша ідея спрацює чи ні. Останнє, плануйте заздалегідь!
Комунікація та зворотній зв’язок
Як колишній менеджер слотів, одного разу я чув про нову, активну рекламу слотів від керівника залу, який, у свою чергу, чув про це від асистента по слотам, який на запитання про це повинен був сказати клієнту, що “вони не знали про це!” Це класичний випадок невідповідності маркетингового відділу, який за іронією долі повинен максимально спілкуватися і надавати інформацію! Частина ініціації проекту включає підхід до управління комунікаціями, який в основному описує засоби та частоту спілкування як із внутрішніми, так і із зовнішніми зацікавленими сторонами. Серед інших критеріїв він описує процедури, інструменти та методи, а також терміни, ролі та відповідальність за спілкування. Без хорошого спілкування, чітких очікувань та чітко визначених рівнів підзвітності ваші просування ніколи не будуть успішними, простої ваших машин піднімуться до даху, ваш персонал не зрозуміє, що ви продаєте, а ваші клієнти швидко перейдуть до ваших конкурентів завдяки вашим анемічним розвагам. Відгуки клієнтів та вашого персоналу - це форми спілкування, які в багатьох випадках недооцінені, але без них ваша компанія ніколи не розкриє весь свій потенціал, і ви в кінцевому підсумку будете кидати гроші на промоції, які ніхто не зрозуміє до кінця.
Найкращі практики та автоматизація
Стандартні операційні процедури - це стандартний спосіб охопити найкращі практики, і вони слугують посібником користувача як для співробітників, так і для керівництва, щоб переконатися, що все робиться відповідно до відповідних правил та норм. Моніторинг галузевих тенденцій - це ще одна форма найкращої практики, оскільки, як і ваші операційні процедури, гральна діяльність постійно змінюється, і кожен, хто не наважується звернути увагу, приречений на провал. Щоб не відставати від тенденцій, можна залучити величезні інвестиції, але витрати на те, щоб залишити речі такими, як вони є, та ігнорування змін набагато вищі. Робити одне і те ж, однаково протягом останніх тридцяти років, адже саме так ви завжди робили не завжди найкраще. Зміни - це те, як ми еволюціонуємо як особи, як спільноти, так і як компанії, і ви повинні прийняти їх і зробити частиною вашого M.O. Автоматизація - найкраща практика нарощування популярності, яка може бути використана як чудовий спосіб скоротити витрати, заощадити час та виключити використання багатьох контрольних списків на паперовій основі, вимог відповідності та громіздких процедур управління активами. Технологія тегів, що не можна копіювати, на основі хмари NFC пропонує безліч рішень щодо управління активами та дотримання вимог за дуже доступною ціною. Така автоматизація звільнить ваш час, щоб зосередитись на своїх пріоритетах та заощадити ваші гроші. Аналітичні, організаційні та програмні засоби управління проектами доступні вже деякий час, а також є доступними інструментами, які варто розглянути.
Висновок
Скорочення витрат може бути непростим завданням, особливо коли очікування завжди високі і постійно змінюються. Хороша новина полягає в тому, що скорочення витрат не повинно означати компрометацію якості, і, використовуючи планування, комунікації, аналіз, найкращі практики та автоматизацію, у вас буде більше часу, щоб сконцентруватися на доданні вартості там, де це найбільше має значення для ваших клієнтів та ваших працівника. Сказати «дякую» безкоштовно і майже завжди покращить ефективність і заощадить ваші гроші.
про мене
Ендрю Косгроув - досвідчений ветеран слот-операцій та сертифікований менеджер проектів, який має досвід роботи в Латинській Америці та Карибському басейні понад 24 роки. Ендрю працював як на стороні оператора, так і на стороні постачальників слотів казино і готовий допомогти вам досягти успіху та перевершити очікування клієнтів за допомогою контрактних консультаційних послуг.
З Ендрю можна зв’язатися за адресою
andy.cosgrove@henimgwaycasinoconsulting.com або за адресою https://hemingwaycasinoconsulting.com