2023 рік був складним, але цікавим роком для світу цифрової реклами загалом і беттінг індустрії зокрема.
Десятки нових нормативних актів, чергова затримка відміни cookie-файлів та прогрес в галузі штучного інтелекту – вагомі події не змушували довго себе чекати.
Українська компанія Epom, спеціальний рекламний сервер для букмекерів, зробила беттінг індустрію своїм основним фокусом у 2023-ому.
« У 2023-ому році ми зосередилися на тому, щоб зробити рекламний сервер Epom одним з найбільш надійних технологічних рішень для реклами у сфері ставок. Як результат – значне оновлення наших форматів та отримання звання «Product Leader» на G2.com,». – Антон Руїн, CEO компанії Epom.
Що Таке Epom?
Epom — це рекламний сервер, що спеціалізується на конфіденційності та масштабованості запитів клієнта, розроблений для беттінг та iGaming брендів.
У 2023 році компанія Epom значно розширила свою базу працівників та рекламодавців і досягла:
- 12 років досвіду;
- 60+ професіоналів;
- 95% renewal rate;
- 300+ задоволених клієнтів;
- 200 млрд+ показів на місяць.
«Цей рік приніс особливо хороші результати. До команди приєдналося багато талановитих людей, і, незважаючи на війну, нам вдалося покращити наш продукт та умови праці.
Крім того, нам пощастило працювати з найкращими брендами беттінг індустрії». – Андрій Люлько, CSO компанії Epom.
Співпраця з Беттінг Рекламодавцями у 2023 Році: Практичні Приклади
Цей рік був особливо успішним на історії успіху та вигідні партнерства. Основним завданням Epom було визначити пріоритетні виклики, які зазвичай супроводжують букмекерський бізнес.
До них належать низька доступність релевантного трафіку, а також середні показники залучення через рекламні обмеження.
Деякі з цих скарг були виявлені провідними клієнтами Epom.
Історія успіху №1. Реклама Adera та iGaming
Adera — це рекламна мережа, яка спеціалізується на iGaming клієнтах з 2020 року. Головною метою співпраці з Epom було збільшення видимості на спортивних веб-сайтах та стрімінг платформах.
Попередні технологічні рішення, які використовувала Adera, не надавали пріоритету різноманіттю рекламних форматів і специфічним проблемам вертикалі.
Мета співпраці з Adera полягала в тому, щоб збільшити охоплення клієнтів компанії та покращити взаємодію юзерів з рекламою за допомогою оновлених рекламних форматів сервера.
Результати співпраці виявилися дуже приємними:
- На 22% вищий рівень утримання користувачів;
- На 34% вищий CTR;
- Збільшення кількості реєстрацій на 125%;
- На 48% менша розбіжність рекламних даних;
- Зниження CPA на 62%.
Загальне зростання показників залученості дозволило Adera охопити цільових клієнтів у індустрії iGaming і стати відомим гравцем у цьому секторі.
Історія успіху №2. Тріумф Parimatch та індустрія ставок на спорт
Epom працює з Parimatch вже більше 2 років.
Основною метою співпраці було підвищення залученості та підтримка стабільної роботи рекламного сервера під час масштабних спортивних подій.
Останнє особливо важливо, оскільки Parimatch – це бізнес із широкою аудиторією, і вони зосереджені на підтримці свого статусу.
Результати співпраці у 2023-ому були такими:
- 99% безвідмовної роботи під час спортивних змагань;
- На 92% вищий CTR;
- На 164% більше взаємодій у рекламі;
- На 43% менше часу на розробку реклами;
- Зниження CPA на 30%.
Окрім стабільної роботи у критичні моменти, Epom також вдалося допомогти Parimatch у покращенні показників CTR та оптимізації CPA. У 2024 році очікується продовження співпраці та досягнення нових висот!
Досягнення Epom у 2023 році
Але ці два випадки — не єдині успіхи Epom цього року.
Із середнім балом 4,6 із 5 на g2.com Epom отримав звання:
- Best Estimate ROI (весна 2023);
- Product Leader (весна 2023).
Їхні технологічні рішення отримали 8,4 бали у категорії «Простота використання» і оцінку 9,0 у «Якості підтримки».
- Середній рівень задоволеності клієнтів становить 91%;
- Середній час обробки запиту підтримкою до 1 години;
- Кількість виконаних завдань підтримкою – 985.
«Ми дуже вдячні за позитивні відгуки, які ми отримали на g2.com. Такий фідбек – це результат нашої зосередженості на усуненні типових труднощів букмекерських компаній, як-от обмежень, пов’язаних зі специфікою вертикалі, проблем з конфіденційністю даних або відсутності контролю над якістю розміщення реклами.
Оновлення рекламного сервера Epom у 2023 році були спрямовані саме на вирішення цих проблем». – Антон Руїн, CEO компанії Epom.
Плани та Прогнози на 2024 рік
У 2024 році Epom планує продовжити підтримку беттінг компаній. Команда розробників планує оновити наступні функції:
- Індивідуальна аналітика
Команда Epom планує покращити звітність та компетентність аналітики. Експорт необроблених даних та машинний аналіз прямо зараз допомагають скоротити використання неефективного трафік і заощадити на цьому до 70% рекламного бюджету. Ці цифри будуть тільки зростати.
«У 2023 році рекламний сервер Epom допоміг нашим клієнтам підвищити рентабельність інвестицій у рекламні кампанії в середньому на 56% і збільшити масштаб рекламних операцій на 212%». – Сергій Щелков, Sales Executive компанії Epom.
- Єдиний центр розміщення реклами
Централізація всіх угод в одній інформаційній панелі – це основна особливість продукту Epom.
Це дозволяє клієнтам Epom зв’язувати банери з цільовими плейсментами, визначати пріоритетність партнерів і легко керувати рекламними операціями, щоправда, багато функцій ще потрібно додати.
Використання єдиного центру розміщення реклами заощадило клієнтам Epom у середньому 60 000 доларів США на розробці та обслуговуванні бізнесу в 2023 році.
- Кастомні шаблони рекламних оголошень
Понад 30 форматів відео, HTML5, нативної реклами та інших форматів. Така різноманітність разом з готовими шаблонами допомогла клієнтам заощадити до 50 000 доларів на розробці реклами.
Який підхід Epom обере у 2024 році? Відповідь оптимістична:
«Незважаючи на досягнення нашої пікової продуктивності в 2023 році, ми прагнемо досягти нових висот у 2024 році. Майбутні оновлення продукту, а також вихід на нові ринки зроблять Epom найкращим рішенням для будь-якого типу букмекерського бізнесу», – Ліна Лугова, CMO компанії Epom.
Побажаймо Epom удачі!