Плідний винахідник Білл Кітчен перетворює свої визнані таланти в азартні ігри. Автор: Девід Маккі
У всьому винні військово-повітряні сили. Або, можливо, стрибок з парашутом. Десь на цьому шляху муха вкусила Вільяма Кітчена, перетворив його в плідного винахідника. Усе почалося 30 років тому у його вітальні, з моделі прототипу трил-райду, виготовленої з ручок мітли та деталей G.I. Joe солдатиків. "У той час моя подруга подивилася на цей атракціон ... і сказала мені, що я зовсім божевільний ",- згадує Вільям Кітчен. "Тим не менш, я побудував його, і люди вишиковувалися в чергу весь день, щоб потрапити на нього. Я запатентував його, і він став Skycoaster, найбільш продаваним в усьому світі. Вони є майже в кожному парку Six Flags,у кожному парку Cedar Fair і в малих приморських парках, скрізь від Швеції до Нової Зеландії ".
Це було багато захоплюючих винаходів тому. Післявоєнна кар'єра Кітчена спочатку взяла його на радіо, але як тільки гострі відчуття зачепили його, ра діоефір уже не мав тієї чарівності. Спочатку він займався бізнесом банджі-джампів, " але цей бізнес отримав погану репутацію, головним чином тому, що люди були дуже недбалими". Саме тоді він почав возитися з ручками мітли та фігурками в стилі екшн. "Я продав компанію Skycoaster та всі її права франшизу та вирішив спробувати щось, що, як мені здалося, було ще більш захоплюючим, і це був стрибок з парашутом у приміщенні, який дозволив би людям мати те ж збудження, що і від стрибка з літака". Цей атракціон став iFly, критим атракціоном для стрибків з парашутом, відомий у всьому світі.
Знову ж таки, успіх. Кітчен продав цю другу компанію та сформував US Thrill Rides, продукція якого включає в себе PolerCoaster (один схвалений в Орландо, Штат Флорида), де райдери вибуховою хвилею опиняються на вершині вежі, а потім креном рухаються вниз устилі американських гірок. Постріл у небо та американські гірки водночас. Американські гірки PolerCoaster планувалося збудувати для казино Tropicana Лас-Вегас, але казино декілька разів переходило з рук у руки (як це звичай робиться), відкладаючи проєкт на потім. У той час Кітчен знайшов спосіб поєднати фізичний азарт американських гірок з душевними відчуттями від гри в рулетку - атракціон у стилі рулетки (UniCoaster Roulette-Style), який у даний час розробляється для казино. Ми наздогнали його у штаб-квартирі у Флориді.
Які елементи роблять гонки азартними?
Ми маємо свою філософію. По-перше, це повинно бути безпечно. Ми ніколи не хочемо нікому завдати шкоди, і, ймовірно, приблизно 50 мільйонів людей відвідали атракціони, які я винайшов, та ніколи не було ні смертельних випадків, ні навіть серйозних травмувань, викликаних машинами. По-друге, це повинно бути весело і приносити задоволення, а не те, на чому люди їздять вже протягом ста років. Навіть американські гірки стали більшими, швидшими і вищими.
UniCoaster - це абсолютно нова концепція, оскільки це інтерактивна їзда. Що робить це настільки блискучим, так це те,що ви сидите на сидінні, яке є частиною осі великого колеса. Коли колесо обертається, райдери самі можуть керувати рухом. Між двома райдерами є рукоятка, за яку обидва можуть ухопитися, і вони можуть вибирати, чи слід повернути руль вперед чи назад, і як швидко вони будуть рухатися. Чим сильніше ви натиснете на ручку, тим швидше вона буде перегортатися в будь-якому напрямку. До речі, під час раннього тестування між хлопцем та його подругою почалися суперечки про те, як швидко ця річ буде перегортатися. Вони так міцно вхопилися за ручку та боролися за неї, що фактично зламали ручку. Тому ми змушені були повернутисяі та переробити ручку так, щоб вона була захищена від людей, коли вони намагаються контролювати її. До речі, це частина веселощів. Одна людина каже: "Давайте перегорнемо", а інший говорить: "Ні, ні. Достатньо. А перший каже: "Добре, давайте перегорнемо назад".
Ваш типовий райдер більше стурбований швидкістю, інверсією або чимось новим?
Абсолютна швидкість завжди є частиною цього. Зараз люди зробили американські гірки, що перевищують 80 миль на годину. Але вони повинні бути дуже великими. Вони коштують десятки мільйонів доларів. Що дійсно створює найбільше задоволення, то це зміна швидкості, напрямку та G-образні навантаження, а UniCoaster забезпечує все це на набагато повільніших швидкостях.
Скільки часу зазвичай потрібно для розробки нового атракціону?
З моменту початкової ідеї до того, де ви поставите дослідний зразок, пройде приблизно три роки, ви визначаєте, що це безпечно і захоплююче, і ми завжди будуємо перший атракціон та працюємо з ним, тому що керівники торгових центрів завжди скептично ставляться до того, щоб бути першими з тих, хто щось придбає. Unicoaster був протестований у декількох місцях, але його тематика відрізняється. Одним із прикладів є "Сплеск мозку " Nickelodeon в торговому центрі "Mall of America".
Як UniCoaster може запропонувати американські гірки за 20 відсотків від їхньої ціни?
Тому що вони менше. Це перевага, тому що вони вмістяться як у приміщенні, так і на відкритому просторі. Вони розмістяться натериторії 60 футів в діаметрі.
Який ваш улюблений елемент цієї гірки і чому?
Інтерактивність, той факт, що самі райдери можуть обрати, як працює атракціон. Кожного разу, коли ви їдете на ньому, він відрізняється.
Що було натхненням для перетворення його в гігантську гру-казино?
Я бачив цікаві й незвичні теми, які покупці вже розробили. Я шукав щось ще більш захоплююче, щоб зробити цю тему ще більш цікавою, і мені здається, що це було при перегляді колеса рулетки в готелі New York-New York в Лас-Вегасі, коли я подумав про те, щоб перетворити її в гру-казино. Ми почали працювати над ідеєю та тематикою, а потім запустили її у виробництво.
По дорозі я зрозумів, що тут існує великий потенціал, щоб створити перший ігровий автомат, на якому можна було б їздити, що об'єднував би всі ті гострі відчуття, які були випробовані на UniCoaster, але тематично був так само, як колесо рулетки. Ми створили концепцію, розробили комп'ютерне програмування так, що де воно зупиниться - а хто знає де? - обирається генератором випадкових чисел. Перший з них зараз будується на нашому підприємстві. Ми сподіваємося, що зможемо відправити першу партію у грудні.
Яким чином можна «виграти» при катанні на гірках?
Змінні схожі на те, що відбувається, коли куля котиться по колесу рулетки, за винятком того, що у ми маємо дві змінні. Перша: гігантське колесо рулетки зупиняється на треку на певному числі. Це може бути Червоний 24. Потім сама верхня частина колеса також має форму колеса рулетки, і тому, коли воно зупиняється, вказівник у верхній частині буде вказувати на число. Таким чином, у вас є дві змінні. Де вона зупиняється кожного разу, коли їде, і де покажчик вказує, що робить її азартною грою.
Скільки разів можна грати в цю гру протягом години?
П'ятнадцять ігор за годину. Тривалість гри становить 120 секунд. Тобто це дві хвилини, але на розвантаження атракціону, завантаження наступного атракціону ще потрібно дві хвилини, тому весь цикл займає чотири хвилини.
Де ви маєте намір дебютувати?
Це залежить від першого покупця. Ми сподіваємося, що до того часу, коли цей перший готовий буде до відправки, у нас буде декілька покупців, тому що, коли ми продамо наші атракціони, ми хочемо, щоби власники мали винятковість на цьому конкретному ринку, де вони працюють. Ми не будемо продавати дублікат на цьому ринку, якщо його не купить один й той самий власник. По-друге, ми використовуємо наші патенти, щоб завадити будь-кому іншому ще створити такий самий атракціон. Фактичний рух і форма атракціону захищені всесвітніми патентами на корисні моделі. Також існують патенти на дизайн, в залежності від тематики атракціону. Ми можемо контролювати розповсюдження, як і багато інших видів атракціонів, де одна людина купує атракціон, і він стає успішним,тоді хтось інший не може купити атракціон у іншого виробника та створити для UniCoaster набагато більшу конкуренцію. Ми вважаємо, що для власника краще мати ексклюзивність на ринку.
Повертаючись до того, де буде перший атракціон, ми дуже задоволені тим, що у нас буде декілька покупців ще до того, перш ніж перший буде відправлений. Навіть якщо б ми цього не зробили, ми б встановили його самі, тому що це дуже вигідно. Орендне фінансування вже доступне. У гарному місці окупність може складати від 50 до 100 відсотків інвестицій у перший рік.
Які дозволи регулювальних органів він отримав на даний момент?
Атракціон ще не затверджено в якості гри в казино. Це означає, що, особливо в Лас-Вегасі, отримання дозволу буде дорогим і потребуватиме певного часу. Тому ми очікуємо, що якщо він буде встановлений в Лас-Вегасі, ви не зможете зробити ставку на результат гри, але казино в ігровому парку може запропонувати приз, як найбільший плюшевий ведмедик у світі, без необхідності схваленння в якості ігрового пристрою.
Як це сумісно з новим мандатом із соціального дистанціювання?
Це важливо. Справді, у нас є інтервал між кабінками, який необхідний для соціального дистанціювання. Ми також модифікували атракціон, додавши щиток у задній частині кожної кабінки, щоб зменшити кількість найдрібніших рідких частинок, що поширюються в повітрі від крику людей, а вони дійсно багато кричать на UniCoaster! І, звичайно ж, для збереження соціальної дистанції ви не будете кататися з незнайомцем. Якщо ви приїхали з кимось, з ким ви є партнером або вже одружені або єчастиною однієї сім'ї, то ви не турбуєтеся, що сидите пліч- о- пліч на атракціоні-розвазі.
Який статус Ваших проєктів PolerCoaster в Лас-Вегасі та Атлантік-Сіті?
Отримання статусу відбувається набагато повільніше, ніж ми сподівалися, і багато в чому це пов'язано з нормативним процесом. Це також пов'язано з тим, що це дуже дорого. Орландо PolerCoaster --без будь-якої тематики, будівель, землі або чого-небудь ще – обійдеться в $ 150 млн. Атракціони в Лас-Вегас та Атлантік-Сіті будуть меншими, але все одно будуть коштувати десятки мільйонів доларів. Процес пошуку місцезнаходження та збору коштів іноді займає багато років. Ми вже ліцензували ці три ринки і очікуємо, що вони з'являться онлайн в найближчі декілька років.
Чи є щось в атракціоні UniCoaster у стилі рулетки таке, що особливо добре підходить для ігрових напрямків?
Так, вони компактні та виглядають як гігантське колесо рулетки. Це повинно додати азарту казино, будь то частина ігрового залу або готельного фойє, наприклад, на вулиці Fremont. Це було б захоплюючим видовищем, яке приваблювало б людей. Ви знаєте, як в Лас-Вегасі протягом багатьох років відбувалися всілякі захоплюючі розваги перед готелями. Наприклад, на острові скарбів була війна піратських човнів. Щороку на обслуговування цього атракціону витрачаються дуже багато грошей. Уявіть собі місце з високим трафіком, де "рулетка" UniCoaster забезпечує задоволення і дає великий прибуток! Відвідувачі можуть увійти з центрального входу й вийти прямо в казино. Було б цікаво спостерігати за цим і брати участь у великому розіграші.