Інтерактивний прогрес

Інтерактивний прогрес
вер 4, 2021peter

Джулія Каркамо, президент і головний бренд-стратег J Carcamo & Associates. Інтерв’ю Пітера Уайта

Приваблива і представницька Джулія Каркамо - одна з найбільш доброзичливих осіб індустрії казино. Її кар’єра є блискучою також. Bона брала участь у запуску Caesars Entertainment (тоді Harrah’s) програми лояльності Total Rewards, яка стала найбільшою в іграх. Вона також була членом команди з запуску Wynn Las Vegas, а потім переїхала на острів Капрі, де її призначили відповідальною за відродження бренду Lady Luck. У 2013 році вона заснувала компанію J Carcamo & Associates, маркетингову консалтингову компанію, що спеціалізується на ігровій індустрії. Вона також винайшла “Навчальний табір з маркетингу казино”, який є відправною точкою для нашої дискусії з талановитою міс Каркамо. Як вона розповідає видавцеві Пітеру Уайту (за словами Стівена Сондхейма), хороші часи та погані часи, вона бачила їх усіх, і вона все ще тут.

Як Bи прийшли до роботи в ігровій індустрії?

Я люблю розповідати цю історію, тому що вона тільки підсилює моє відчуття, що можливості з’являються, коли ви відкриті для них. Я працювала у некомерційному світі протягом ряду років. Серед моїх різних комітетів була господар одного з нових казино на узбережжі затоки Міссісіпі. Вона завжди заохочувала мене подумати про вступ до команди казино, але в той же час час, у мене не було ніякого інтересу ходити в школу дилерів або їздити з Нового Орлеана кожен день. Потім ігри прийшли в Новий Орлеан, і мені запропонували роботу. Хоча у мене не було досвіду для цієї роботи, це було дуже захоплююче. Я була частиною відкриваючої команди. Дев’ять тижнів потому оператори

оголосили про банкрутство. Я пам’ятаю, як ходила у тиші, думаючи: “Моє місце тут”. На щастя, я знайшла роботу у іншого місцевого оператора, і завдяки роботі з чудовими

наставниками я змогла створити для себе відмінну кар’єру.

Як би Bи найкраще описали “Навчальний табір з маркетингу казино”?

Навчальний табір з маркетингу казино став чимось набагато більшим, ніж я спочатку припускала. Основний захід - це очне зібрання (вважається, що 2022 рік може бути комбінацією очного і живого віртуального), і воно використовує більш широкий підхід до маркетингу казино. Пандемія дійсно пролила світло на бажання маркетологів казино рости і обмежені ресурси, до яких вони

мають доступ. З тих пір ми додали вебінари і віртуальні тренінги, які є тематичними і

дуже інтерактивними. Ми тримаємо всі наші заходи “на маленькій стороні”, тому що ми хочемо мати взаємодію з учасниками, і ми виявили, що вони будуть задавати питання і вносити свій вклад в бесіду в цих налаштуваннях.

Яка історія створення навчального табору з маркетингу казино?

Навчальний табір з маркетингу казино народився з уявлення про те, що маркетологи відвідують ці конференції і йдуть з 101 ідеєю. Я знаю, що це була я, коли я працювала в операційній, але реальність повсякденного життя маркетолога часто залишає їм блокнот ідей і мало можливостей для реалізації цих ідей. Навчальний табір був спроектований так, щоб бути дуже практичні заняття, щоб маркетологи могли сформулювати свої плани під час заходу і приступити до роботі після повернення в свої будинки.

Чи можете пояснити деякі інші рішення та послуги, які надає казино Bаша організація?

Спочатку я була просто зосередженa на наданні маркетингових послуг. Це - основний бізнес для Carcamo & Associates. Ми працюємо з нерухомістю над брендом, маркетинговою стратегією і виконанням. Коли я заснувала компанію, викладання було основною цінністю. Я отримала велику користь з роботи з наставниками і навчання у них. Я хотіла переконатися, що це було (і є) частина того, як ми працюємо над будь-яким проектом. Навчальний табір з маркетингу казино - це те, що основна цінність стає реальністю. Під цією парасолькою у нас є особисті та онлайн-програми навчання. У нас також була

можливість створювати на місці заходу для операторів, які дозволяють нам працювати

з ними, щоб створити порядок денний, який найкращим чином відповідає їхнім потребам.

Звідки взялася ідея для бізнесу?

Коли я покинула острів Капрі в 2013 році, я знала, що яким би не був мій наступний крок, він все одно буде пов’язаний з маркетингом казино. Я почала бізнес на стороні B2B, допомагаючи декільком постачальникам підійти до їх маркетингу в казино з деякими міркуваннями. Ми виросли звідти, працюючи в індустрії казино і поза нею. Ідея навчального табору з маркетингу казино виникла під час розмови про конференцію, на якій я тільки що була присутня. Це була одна з тих розмов, які здаються просто щасливими, тому що це був такий природний наступний крок для мене.

Чи вважаєте Bи, що в даний час існує більше можливостей для жінок з точки зору збільшення числа компаній, що наймають більше жінок?

Я думаю, що компанії краще знають про проблеми та потреби різноманітності. Як такі вони і є роблять зусилля, щоб зрушити голку. Однак я думаю, що в галузі, ймовірно, є багато жінок, які могли б отримати вигоду з можливостей зростання. Ось чому я люблю працювати з “Глобальними ігровими жінками”, коли у мене є така можливість.

Ви коли-небудь відчували будь-які негативні коментарі під час роботи?

Ха-ха! Так. У мене були можливості, коли мене найняли, щоб бути свіжим поглядом, але іноді свіжі погляди не так легко прийняти. Розуміння основних мотивацій осіб, які приймають рішення, і впливових осіб є такою важливою частиною створення міцних відносин.

Як би Bи описали свою роль президента і головного стратега бренду?

Це дуже схоже на носіння двох капелюхів. Як президент, моя роль полягає в тому, щоб зрозуміти, який тип бізнесу підходить нам, і забезпечити, щоб цей бізнес існував протягом деякого часу! Це ділова частина. Пристрасть пов’язана з брендами. Як головний стратег бренду, я допомагаю нашим клієнтам у їхньому баченні своїх брендів.

На Bаш погляд, яка одна з найбільш визначальних і довгострокових тенденцій, що буде продовжувати формувати майбутнє казино?

Прихильність. Ми часто чуємо про обслуговування клієнтів. Ми чуємо лояльність і базу даних ще більше. Я навіть не можу порахувати, скільки разів ми чуємо про аналітику. ВСЕ, що ми робимо, має бути спрямоване на взаємодію з нашими клієнтами і членами команди таким чином, щоб зв’язати їх з нашими брендами, і вони перетворяться на захисників, які будуть розповідати наші історії для нас.

Як би Bи порівняли сьогоднішній ринок наземних казино з тим, до якого Ви вперше приєдналися?

Ух ти! Я навіть не знаю, чи можу я сказати, що це справедливе порівняння. Коли я почала працювати в цій галузі, регіональні ринки дійсно тільки ставали реальністю. Я брала участь у командах з відкриття ринків, на яких поблизу не було казино, і люди літали в Лас-Вегас, може бути, раз на рік. Тепер казино - це легка поїздка майже для будь-якої людини в США. Ви бачили рекламу, в якій говорилося: “Досвід Лас-Вегаса” майже з кожним новим відкриттям. Сьогоднішній клієнт казино набагато більш інформований і зрілий. Ми повинні постійно йти в ногу з їхніми очікуваннями.

Що Bи шукаєте в співробітнику?

Чесно кажучи, НАЙКРАЩІ співробітники, яких я найняла, були дійсно розумними, само-початківцями, які могли б встановити процес і систему для себе і любити те, що вони робили. Я завжди говорила, що “можу навчити вас індустрії, бренду і маркетингу, але я не можу навчити вас пристрасті”. Я не можу навчити, як залишатися в курсі потреб наших клієнтів, якщо ви не організована людина. У нас є інструменти, щоб допомогти вам, але це всього лише інструменти.

Як пройшов для Вас останній рік?

Шокуюче і повчальне все за один рік. Рік почався для нас так добре. У нас було кілька надійних клієнтів з боку J Carcamo & Associates, для яких ми надавали маркетингові послуги. Ми працювали над дуже надихаючим проектом для одного з них. Навчальний табір був у березні. Ми не тільки досягли своєї мети по відвідуваності, це були приголомшливі збори в Новому Орлеані. Ми поняття не мали, що світ зміниться в кінці того ж тижня. Ми змусили клієнтів припинити роботу. Очевидно, в той час вони не потребували цих конкретних проектів. Через кілька тижнів нам довелося перегрупуватися і подумати про те, що ми могли б запропонувати, щоб допомогти. Наші приватні казино-маркетологи Facebook швидко зросли (після того, як нудиться місяцями). Ми допомогли кільком об’єктам підготуватися до відкриття, використовуючи

маркетинговий монітор казино. Я подивилася на відгуки, що ми отримали від обох заходів, які ми організували в навчальному таборі, і знайшли способи створити ці чудові враження на наших вебінарах та онлайн-тренінгах. З тих пір ми також почали працювати над проектами в області маркетингових послуг.

Чи є у Bас які-небудь особисті моменти за останні 12 місяців?

Мені подобається зростання програми, яку ми мали з навчальним табором з маркетингу казино. Я щиро вірю, у нас є кілька чудових маркетологів у цій галузі, які стануть зірками в майбутньому за наявності знань і навчання. Я познайомилася з великою кількістю операторів казино. У нас навіть був наш перший міжнародний учасник у навчальному таборі!

Чи маєте Bи які-небудь цілі на найближчі 12 місяців?

Абсолютно. Ми ознайомилися з п’ятирічним планом і внесли деякі корективи у зв’язку з

наслідками 2020 року, але ми пам’ятаємо про роботу, до якої прагнемо. Ми абсолютно точно бачили, що у нас, ймовірно, було “занадто багато яєць в декількох кошиках”. Тому ми хотіли б розширити нашу клієнтську базу.

Яка роль удачі у Вашому успіху?

Хммм ... Удача? Так, я думаю, мені пощастило, що в моєму комітеті був той доброволець, який

познайомив мене з цією галуззю. Мені пощастило, що деякі люди ризикували мною, але я думаю, що врешті-решт ця удача стала більше пов’язана з тим, що я зробила, щоб поставити себе в положення, коли мене покличуть до великих можливостей.

Давайте трохи поговоримо про Bаш останній проект.

Ну, навчальний табір з маркетингу казино - це всюдисущий проект, але ми зробили кілька речей на стороні J Carcamo & Associates, які заряджають енергією. Ми допомогли солопренеру запустіть бізнес електронної комерції. Вона тільки що сказала мені, скільки вона заробила за перші 60 днів, і я не могла повірити в це. Ми завжди підходимо до того, щоб допомогти нашим клієнтам постояти за себе, тому що, будучи сама колишнім клієнтом, я знаю, як неприємно бути прив’язаним до когось. Вона все ще потребує нас, але я дуже пишаюся тим, як далеко вона зайшла. Ми також переосмислюємо бренд для ігрової компанії Середнього Заходу з декількома локаціями. Це один з моїх улюблених клієнтів. Ми працюємо з ними на проектній основі, але вони дійсно розраховують на нашу стратегію. Ми також працюємо над проектом ідентифікації для підприємства, яке хоче розширитися.

Чи можете Bи описати свій процес співпраці з клієнтами?

Це по-різному. Деякі клієнти дійсно знають, чого вони хочуть. Таким чином, швидкі дзвінки завжди продуктивні. Іншим потрібно трохи більше мозкового штурму або допомогти знайти свій шлях. Ми використовуємо комунікаційні та проектні інструменти, щоб переконатися, що клієнти знають, де що знаходиться. Я думаю,

що виклики статусу все ще є чудовими інструментами, але мені подобається ставитися до них трохи як до “стоячої” зустрічі, навіть якщо вони віртуальні. Йдеться про конструктивне ставлення до їх і нашого часу.

Який Bаш стиль управління?

Можете сміятися, але, чесно кажучи, я скажу Вам те ж саме, що говорила усім у своїй команді: –“У мене є два правила. Не зводь мене з розуму. Не змушуй мене вистежувати тебе. Я хочу, щоб у вас була свобода робити те, що ви повинні робити, щоб виконати свою роботу і збалансувати її зі своїм життям.” Я не збираюся парити, але я тут, якщо я вам знадоблюся. Ось чому я так люблю Slack - тому що я можу бути легко доступною. Якщо щось займає більше часу, ніж ви очікували, я очікую, що дізнаюся про це, маючи достатньо часу, щоб внести відповідні корективи.

Які навички Bи б рекомендували розвивати іншим жінкам, щоб допомогти їм просунутися по кар’єрних сходах?

Хоробрість. Ви не зможете донести свої ідеї до людей, якщо не збираєтеся ними ділитися. Іноді

можливості приходять до тих, хто їх просить. Презентація. Здатність донести свої ідеї

добре продуманим способом має вирішальне значення. Налагодження зв’язків. Ми повинні бути присутніми і діяти, коли є можливість.

Як Bи думаєте, які характеристики хорошого генерального директора або бізнес-лідера?

Бачення і здатність донести це бачення до кожного таким чином, щоб кожен міг зрозуміти і виконати його. Вони також повинні бути готові хвалити так само швидко, як і критикувати. Вони повинні бути доступні для всіх. Я бачила, як гросмейстери ходять по залу і не знають і не визнають своїх співробітників. Одного разу я працювала з регіональним віце-президентом, коли була координатором по власності. Багато років по тому він був генеральним директором великого оператора і пам’ятав мене по імені.

Чи всі Bаші клієнти із США або Bи також працюєте з зарубіжними операторами?

Для J Carcamo and Associates всі наші клієнти були в США, але я думаю, що 2021 рік стане роком, коли я розширю свою присутність. Навчальний табір з маркетингу казино привернув трохи міжнародної уваги. Ми розробляємо деякі програми, які будуть унікально привабливими для міжнародного сегменту.

Які унікальні фактори, що відрізняють Bашу організацію від інших компаній з маркетингу брендів?

Замість того, щоб бути універсальним агентством, ми намагалися дотримуватися того, що ми робимо найкраще, і співпрацювати з іншими постачальниками-однодумцями, яких ми використовуємо в нашому бізнесі, коли клієнт хоче, щоб ми надали більше досвіду. Нам подобається спеціалізуватися на проектній роботі, де багато агентств віддають перевагу агентству рекордної моделі. Я дійсно розумію, чому, але після того, як я сама стала клієнтом, Я розумію, як це може почати відчувати себе тягарем. Я скажу Вам, що у мене було одне і те ж ж агентство протягом семи років, і я б продовжувала використовувати їх, але я знаю, що це виняток. Я б вважала за краще побудувати міцні відносини з клієнтом і змусити його використовувати нас там, де ми можемо принести їм (і нам) максимальну користь.